תוכנית אימון שחייה E5

מטרת האימון: כניסה לקצב לאחר ספרינט מהיר מאוד

התרגילמטרת האימון
1300 מ' חימום + 200 רגליים עם קרשכל בריכה רביעית להגביר את הקצב, גם ברגליים.
26X75 מ' חתירה25 ראשון בכל הכוח, 10 נשימות ואז עוד 50 קצב (דופק 24 ), בין כל 75, לקחת 15 שניות הפסקה.
35X100 חתירה בכל 100 מ', בריכה אחרת בכל הכוח. לכל אורך 100 מ' האחרונים - חזק.
45X100 עם סנפירים, 2:00 דקות יציאה25 ראשון בכל הכוח ללא נשימה, המשך השחייה קל
53X200, יציאה ב- 5:00 בכל פעם 50 מ' הראשונים - חזק מאוד. יש למדוד זמן, ואז להמשיך בשחיית קצב
6200 גב סנפירים, לאט
77 דקות מתיחות

 

תוכנית אימון שחייה E5

מטרת האימון: כניסה לקצב לאחר ספרינט מהיר מאוד

התרגילמטרת האימון
1300 מ' חימום + 200 רגליים עם קרשכל בריכה רביעית להגביר את הקצב, גם ברגליים.
26X75 מ' חתירה25 ראשון בכל הכוח, 10 נשימות ואז עוד 50 קצב (דופק 24 ), בין כל 75, לקחת 15 שניות הפסקה.
35X100 חתירה בכל 100 מ', בריכה אחרת בכל הכוח. לכל אורך 100 מ' האחרונים - חזק.
45X100 עם סנפירים, 2:00 דקות יציאה25 ראשון בכל הכוח ללא נשימה, המשך השחייה קל
53X200, יציאה ב- 5:00 בכל פעם 50 מ' הראשונים - חזק מאוד. יש למדוד זמן, ואז להמשיך בשחיית קצב
6200 גב סנפירים, לאט
77 דקות מתיחות

 

אימון קפיצות ראש

הדולפינים של עולם המים

אורי סלע מתוך תוכנית הבראה