תוכנית אימון שחייה E2

מטרות האימון: 100 מ’ מתגבר, לשלוט בדפקים שונים ובמהירות שונה בדופק 22-20, 23-24, 25-26

התרגילדגשים ומטרות
1300 מ' חימום, חתירה עם סנפיריםכל פעם כשיוצאים מהקיר לבצע 2 תנועות דולפין
28X25 חתירה עם סנפירים ללא נשימה, 1:00 יציאהשחייה ללא נשימה וכמעט ללא רגליים. המטרה: לשחות לאט על 12 תנועות, בסיום למדוד דופק כשהמטרה היא דופק 20-22. אם נגמר האוויר, לנשום 🙂
33X100 חתירה, 2:30 יציאהאם יש זמן מנסים למדוד דופק. מטרה: 25 בכל אחד
43X100 מתגבר 1-3, 3:00 יציאה1- דופק 22, 2- דופק 24, 3- דופק 26
550 קל + 100 מדידהלנסות לשחות על דופק 26 ומספר תנועות כמה שפחות נמוך, הזמן צריך להיות 15 שניות מהר יותר מהאחרון באותו דופק
62X5X50, יציאה 1:00 עם סנפיריםבין כל 5X50 לנוח דקה וחצי. המטרה: שחייה איטית ושליטה בקצב עם סנפירים
7שחרור 100 גב + 7 דקות מתיחות

תוכנית אימון שחייה E2

מטרות האימון: 100 מ’ מתגבר, לשלוט בדפקים שונים ובמהירות שונה בדופק 22-20, 23-24, 25-26

התרגילדגשים ומטרות
1300 מ' חימום, חתירה עם סנפיריםכל פעם כשיוצאים מהקיר לבצע 2 תנועות דולפין
28X25 חתירה עם סנפירים ללא נשימה, 1:00 יציאהשחייה ללא נשימה וכמעט ללא רגליים. המטרה: לשחות לאט על 12 תנועות, בסיום למדוד דופק כשהמטרה היא דופק 20-22. אם נגמר האוויר, לנשום 🙂
33X100 חתירה, 2:30 יציאהאם יש זמן מנסים למדוד דופק. מטרה: 25 בכל אחד
43X100 מתגבר 1-3, 3:00 יציאה1- דופק 22, 2- דופק 24, 3- דופק 26
550 קל + 100 מדידהלנסות לשחות על דופק 26 ומספר תנועות כמה שפחות נמוך, הזמן צריך להיות 15 שניות מהר יותר מהאחרון באותו דופק
62X5X50, יציאה 1:00 עם סנפיריםבין כל 5X50 לנוח דקה וחצי. המטרה: שחייה איטית ושליטה בקצב עם סנפירים
7שחרור 100 גב + 7 דקות מתיחות

אימון קפיצות ראש

הדולפינים של עולם המים

אורי סלע מתוך תוכנית הבראה