תוכנית אימון שחייה DNA-4: אימון 9

מטרת האימון: משולש קדוש + מרחקי 200 מ’

התרגילוידאודגשים ומטרות
1300 מ' חתירה עם סנפירים, נשימה כל 3דגש 9Bבכל פעם כשדוחפים את הקיר ולפני שמתחילים בשחייה, לעשות חץ ארוך + 3 שניות רגליים.
225X6 מ' חתירה, מספר תנועות לנסות לעשות כמה שפחות תנועות לבריכה, עם כמה שפחות עבודת רגליים.
350X8 מ' חתירה, גלישה איטית לאחר כל 50 מ' לבצע מתיחה של הידיים מאחורי הגב על הקיר.
450X3 מ' חתירה, "משולש קדוש"לשחות כ- 20 תנועות לבריכה כשהדופק הוא לא יותר מ- 24 ולמדוד את משך הזמן שזה לוקח (הזמן יהיה בין 1:00-1:40). כמובן שיש לשלוט במספר התנועות + משך הזמן + דופק קבוע בכל ה- 50X3 מ'.
5200X3 מ' חתירה עם סנפירים לאחר כל 200 מ' לבצע מתיחת סנפיר + מתיחת מרפק מאחורי הראש.
6100X3 מ' חתירה, "משולש קדוש"20 תנועות, דופק עד 25 (לנסות לשחות כמה שיותר לאט עם שאיפת אוויר איטית) ולדעת כמה זמן לקח לנו לבצע זאת. משך הזמן אמור להיות בין 2:15-3 דקות למרחק של 100 מ'.
710 דקות מתיחות לעשות 4 מתיחות לרגליים ו-4 לידיים

תוכנית אימון שחייה DNA-4: אימון 9

מטרת האימון: משולש קדוש + מרחקי 200 מ’

התרגילוידאודגשים ומטרות
1300 מ' חתירה עם סנפירים, נשימה כל 3דגש 9Bבכל פעם כשדוחפים את הקיר ולפני שמתחילים בשחייה, לעשות חץ ארוך + 3 שניות רגליים.
225X6 מ' חתירה, מספר תנועות לנסות לעשות כמה שפחות תנועות לבריכה, עם כמה שפחות עבודת רגליים.
350X8 מ' חתירה, גלישה איטית לאחר כל 50 מ' לבצע מתיחה של הידיים מאחורי הגב על הקיר.
450X3 מ' חתירה, "משולש קדוש"לשחות כ- 20 תנועות לבריכה כשהדופק הוא לא יותר מ- 24 ולמדוד את משך הזמן שזה לוקח (הזמן יהיה בין 1:00-1:40). כמובן שיש לשלוט במספר התנועות + משך הזמן + דופק קבוע בכל ה- 50X3 מ'.
5200X3 מ' חתירה עם סנפירים לאחר כל 200 מ' לבצע מתיחת סנפיר + מתיחת מרפק מאחורי הראש.
6100X3 מ' חתירה, "משולש קדוש"20 תנועות, דופק עד 25 (לנסות לשחות כמה שיותר לאט עם שאיפת אוויר איטית) ולדעת כמה זמן לקח לנו לבצע זאת. משך הזמן אמור להיות בין 2:15-3 דקות למרחק של 100 מ'.
710 דקות מתיחות לעשות 4 מתיחות לרגליים ו-4 לידיים

אימון קפיצות ראש

הדולפינים של עולם המים

אורי סלע מתוך תוכנית הבראה