תוכנית אימון שחייה D1

מטרת האימון: הסתגלות והארכת שרירים

תרגילדגשים ומטרות
18X25 חתירה ללא נשימה או כמה שפחותבין כל 25 מ' - 10 נשימות ליד הקיר.
דגשים: הכנסת יד איטית + עומק מתיחה נכון. המטרה היא לא להגיע כמה שיותר רחוק, אלא בצורה נכונה.
28X25 חתירה עם סנפיריםאותו תרגיל, אותם דגשים. הרגליים זזות לאט
34X50 חתירה עם סנפיריםנשימה בכל 3 תנועות. בכל פעם כששואפים אוויר, יש לעשות זאת לאט. בסיום כל בריכה לבצע מתיחת סנפיר (ראה מתיחות לאחר אימון).
4200 מ' מנח נשימה עם סנפיריםהמטרה היא לשמור על עין וחצי מחוץ למים, פה ואף בחוץ, כל 25 מ' להחליף יד
58X25 "מספר תנועות " ללא נשימהיש למתוח 2 שניות בתוך המים ולספור תנועות בסיום הבריכה
64X25 חתירה נשימה כל 5יש להוריד תנועה אחת ממה שעשיתם קודם (ללא עבודת רגליים)
710 דקות מתיחות

 

תוכנית אימון שחייה D1

מטרת האימון: הסתגלות והארכת שרירים

תרגילדגשים ומטרות
18X25 חתירה ללא נשימה או כמה שפחותבין כל 25 מ' - 10 נשימות ליד הקיר.
דגשים: הכנסת יד איטית + עומק מתיחה נכון. המטרה היא לא להגיע כמה שיותר רחוק, אלא בצורה נכונה.
28X25 חתירה עם סנפיריםאותו תרגיל, אותם דגשים. הרגליים זזות לאט
34X50 חתירה עם סנפיריםנשימה בכל 3 תנועות. בכל פעם כששואפים אוויר, יש לעשות זאת לאט. בסיום כל בריכה לבצע מתיחת סנפיר (ראה מתיחות לאחר אימון).
4200 מ' מנח נשימה עם סנפיריםהמטרה היא לשמור על עין וחצי מחוץ למים, פה ואף בחוץ, כל 25 מ' להחליף יד
58X25 "מספר תנועות " ללא נשימהיש למתוח 2 שניות בתוך המים ולספור תנועות בסיום הבריכה
64X25 חתירה נשימה כל 5יש להוריד תנועה אחת ממה שעשיתם קודם (ללא עבודת רגליים)
710 דקות מתיחות

 

אימון קפיצות ראש

הדולפינים של עולם המים

אורי סלע מתוך תוכנית הבראה