תוכנית אימון שחייה A3

 מטרת האימון: ספירת תנועות עם סנפירים + תחילת נשימה

התרגילדגשים ומטרות
1.10 דקות חתירה עם סנפירים, ללא נשימהשחייה של 12.5 מ' – מתיחה איטית (כמו באימון A2 - שתי שניות).
2.10 דקות חתירה עם סנפיריםשני דגשים: הכנסת יד לאט לאט, מתיחה איטית. בכל פעם לשחות לאט עד המקסימום ולנסות להגיע ל-20 מ' שחייה ללא נשימה וללא בלונים.
3.5 דקות, נשימה איך שיוצא, עם סנפיריםשוחים 25 מ' ללא נשימה, כשנגמר האוויר נושמים לצד איך שרוצים (סופרים תנועות בבריכה), בין כל 25 מ' - 10 נשימות.
4.100 מ' רגליים, גב, ידיים לצד הגוףברגע שרואים את הדגלים, שמים יד מעל הראש (הרגליים לא יוצאות מהמים).
5.8X25 נשימה עם היפוך לגב בכל תנועה שלישיתשוחים עם סנפירים, אומרים "גלישה איטית... גלישה איטית ...", נשימה והיפוך לגב (רק לאחר לקיחת אוויר לאט, חוזרים לבטן. לא לעבוד עם הצוואר).
6.8X25 חתירה עם סנפיריםנשימה ללא היפוך, ספירת תנועות. כל 25 מ' - 10 נשימות.
7.10 דקות מתיחות

תוכנית אימון שחייה A3

 מטרת האימון: ספירת תנועות עם סנפירים + תחילת נשימה

התרגילדגשים ומטרות
1.10 דקות חתירה עם סנפירים, ללא נשימהשחייה של 12.5 מ' – מתיחה איטית (כמו באימון A2 - שתי שניות).
2.10 דקות חתירה עם סנפיריםשני דגשים: הכנסת יד לאט לאט, מתיחה איטית. בכל פעם לשחות לאט עד המקסימום ולנסות להגיע ל-20 מ' שחייה ללא נשימה וללא בלונים.
3.5 דקות, נשימה איך שיוצא, עם סנפיריםשוחים 25 מ' ללא נשימה, כשנגמר האוויר נושמים לצד איך שרוצים (סופרים תנועות בבריכה), בין כל 25 מ' - 10 נשימות.
4.100 מ' רגליים, גב, ידיים לצד הגוףברגע שרואים את הדגלים, שמים יד מעל הראש (הרגליים לא יוצאות מהמים).
5.8X25 נשימה עם היפוך לגב בכל תנועה שלישיתשוחים עם סנפירים, אומרים "גלישה איטית... גלישה איטית ...", נשימה והיפוך לגב (רק לאחר לקיחת אוויר לאט, חוזרים לבטן. לא לעבוד עם הצוואר).
6.8X25 חתירה עם סנפיריםנשימה ללא היפוך, ספירת תנועות. כל 25 מ' - 10 נשימות.
7.10 דקות מתיחות

אימון קפיצות ראש

הדולפינים של עולם המים

אורי סלע מתוך תוכנית הבראה