תוכנית אימון שחייה A1

מטרת האימון: הסתגלות ונשימה

התרגילדגשים ומטרות
1.10 דקות תחנת רוח ללא נשימהיש להעביר את הידיים ללא נשימה קדימה, כשהן כמה שיותר רפויות. ברגע שנגמר האוויר, לוקחים אוויר ונעצרים (אם לא נגמר עד האמצע, עוצרים באמצע הבריכה).
2.10 דקות עומק מתיחה.חתירה עם ידיים רפויות. בכל פעם כשמותחים יד במים, מותחים אותה בעומק הנכון.
3.3 דקות הליכה במים +3 דקות מתיחות
4.10 דקות שחייה עם סנפירים ללא נשימה.מתיחה איטית עד שנגמר האוויר. ברגע שנגמר האוויר, נעמדים בעזרת סיבוב (בגלל הסנפירים).
5.10 דקות שחייה עם סנפירים 12.5 מ', כף יד רפויה.הדגש הוא להכניס כף יד לאט ובאופן רפוי למים ואז למתוח עד שהכתף נוגעת בלחי או בסנטר, בהתאם לעומק המתיחה.
6.10 דקות מתיחות

תוכנית אימון שחייה A1

מטרת האימון: הסתגלות ונשימה

התרגילדגשים ומטרות
1.10 דקות תחנת רוח ללא נשימהיש להעביר את הידיים ללא נשימה קדימה, כשהן כמה שיותר רפויות. ברגע שנגמר האוויר, לוקחים אוויר ונעצרים (אם לא נגמר עד האמצע, עוצרים באמצע הבריכה).
2.10 דקות עומק מתיחה.חתירה עם ידיים רפויות. בכל פעם כשמותחים יד במים, מותחים אותה בעומק הנכון.
3.3 דקות הליכה במים +3 דקות מתיחות
4.10 דקות שחייה עם סנפירים ללא נשימה.מתיחה איטית עד שנגמר האוויר. ברגע שנגמר האוויר, נעמדים בעזרת סיבוב (בגלל הסנפירים).
5.10 דקות שחייה עם סנפירים 12.5 מ', כף יד רפויה.הדגש הוא להכניס כף יד לאט ובאופן רפוי למים ואז למתוח עד שהכתף נוגעת בלחי או בסנטר, בהתאם לעומק המתיחה.
6.10 דקות מתיחות

אימון קפיצות ראש

הדולפינים של עולם המים

אורי סלע מתוך תוכנית הבראה